2013. október 16., szerda

9.rész



*Emy szemszöge*

-Niall mit csinálsz?-próbáltam takarni magam.
-Nem akarom, hogy mindenki így lásson téged és azt sem akarom, hogy elmenj arra a randira.
-Ajj ez csak egy felelsz vagy merszezés....és elfogok menni mert megkért rá.
-Szakítottam a barátnőmmel.-mondta ki hírtelen.
-Tudom.-próbáltam nem a nyakába ugrani és megijedni.
-Hogy micsoda? Kitől?-kérdezte.
-Öhm az mindegy.-mondtam zavartan, majd rápillantottam az órámra.
-Emy.-nézett a szemembe.
-Mondd.-pillantotam el.-De jó.-mondtam mikor elkezdett csörögni a telefonom.
Kivette a kezemből a telefont és felette.
-Sajnálom.Emy most nem ér rá.Éppen túlságosan elfoglalt.-szólt bele a telefonba Niall.
-Ki vagy te? A pasija?-hallottam amint kérdezi Nialltól.
-Ha igent mond nekem, mostantól az leszek.-mosolyodott el és letette a telefont.
-Niall tudod mint menj a tudod hova.-mondtam idegesen.
-Ne legyél már ilyen.Mindent megtennék érted és meg is tettem amit csak lehetett.Már csak egy kérdésem lenne.-mondta.
-Nehogy fel tedd azt a kérdést.-mondtam és az órámra pillantottam.- Kérlek  Niall nekem mennem kell, ezt majd megbeszéljük.-indultam vissza fele.
-De ez nem ér rá.-rántott vissza a csuklómnál fogva és a testünk egymáshoz simult.
Egyre gyorsabban vettem a levegőt és éreztem ahogy a szívem lassan kiugrik.
-Emy.Kérlek tisztelj meg azzal, hogy..-csuklott el a hangja.-azzal, hogy a barátnőm leszel.
-Mondj igent.-kiabálta egy tömeg kintről.
-Hülyék.-toltam el magamat Nialltől, felvettem egy poharat majd lelocsoltam őket vízzel.
-Te normális vagy?-kiabált utánam Tiffany és oda jött hozzám.
-Nem vagyok.-mondtam nevetve majd kimentem és felvettem a ruhám és a cipőm.
-Most tudod mit szalasztottál el?-kérdezte és láttam rajta, hogy ki van akadva.
-Még nem is válaszoltam a kérdésére.-mondtam mosolyogva.
-De ez egy elutasítással ér be.Eltoltad magadtól és..-kezdett még jobban kiakadni.-tudod mit mind egy.Ezt is én hoztam neked össze, de tudod mit? Inkább hagyd is a fenébe.Tényleg!-fordult meg és vissza ment a többiekhez.
-Mert mindig zavarba jövök..tudod mennyit csalódtam a fiúkba.-mondtam könnyezve.
-De most itt a nagy lehetőség és elszalasztod?
-Niall holnap legyél itt reggel.-mosolygok.
-Jó.-mondta Niall.
-Remélem nem baj ha a barátnőddel mész holnap be.-mondom mosolyogva.
Niall rám mosolygott, majd megölelt.Mikor elengedett öleléséből egyre csak közeledett hozzám.Én zavaromba összevissza néztem.Megfogta a derekamat és közelebb húzott magához.
-Niall.-mondtam mikor a szívem majdnem kiugrott.
-Tessék?-kérdezte és közben nagy levegőket vett.
-Nem tudom,hogyan kell csókolózni.-mondtam halkan.
-Majd én megmutatom.-mosolyodott el és megcsókolt.
Nem tudom mi történt de lehunytam a szemem és átkaroltam a kezemmel a nyakát.Egyszer csak ajkaink elváltak egymásétól.
-Mm.-éreztem amint újra akarom az ajkait az enyémen.
-El fogsz késni.-mondta Niall és lehelt egy puszit ajkaimra.
Én ajkai után kaptam és megcsókoltam.Ő csak belemosolygott csókunkba.Akaratlanul is felemeltem a kezemet és a hajába túrtam majd meghúztam.Ő csak még közelebb húzott magához.Megharaptam az ajkát majd kicsit meghúztam.Belenyögött csókunkba.Mikor véget ért csókunk, megpuszilta homlokomat.
-Mm.-morogtam szomorúan.
-Kapsz még majd többet is.-mosolyodott el.
-Benne vagyok.Na akkor mentem.-mondtam  kedvetlenül.-De ha megcsókol ne ölj meg engem.-mondom nevetve Niallnek.
-Ha meg mer csókolni velem gyűlik meg a baja.De ha megtudom, hogy vissza csókoltál.-komolyodott el a tekintete.
-Az is csak egy ártatlan csók lenne..-mondtam unottan.-És nem is szeretem őt.
-Na jó.Menj csak.Nem tartalak fel.-mosolyodott el és adott egy puszit arcomra.
-Sziasztok.-köszönte el mindenkitől.
-Szia.-mondták a többiek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése