2013. augusztus 26., hétfő

6.rész

Sziasztok!:)
Köszönöm a 6 követőt és
ezt a sok oldal megtekintést.
Végre vissza jött az önbizalmam, 
hogy kedveseket írtatok nekem.:)
Meg is hoztam a következő részt.
2 komi után újra kövi.
xox.: Tiffany♥



*Tiffany szemszöge*

Liam haza kísért és az ajtóban megálltunk.
-Köszönöm, hogy elkísértél.-mosolyodtam el.
-Nincs mit.-mosolygott.
-Bejössz?-kérdeztem félénken.
-Persze.-mondta majd belépett.-Szép ház.
-Köszi.-mosolyodtam el.
Levettük a cipőnket és bevezettem Liamet a nappaliba.
-Szép.-mosolyog majd lehajtja a fejét.
-Köszönöm.-mosolyodtam el.-Baj van?-szegeztem rá a tekintetemet.
-Nem, nincs semmi.-mosolyog.
-Kérsz valamit inni?-kérdeztem váratlanul.
-Igen kérek egy sima vizet.-motyogja.
-Már is hozom.
Megfordultam és kimentem a konyhába.Töltöttem két pohár vizet, majd vissza mentem és az egyik poharat felé nyújtottam.
-Köszönöm.-mosolyodott el majd a szemembe nézett.
Így maradtunk némán pár percig.
-Öhm.Nincs mit.-szólaltam meg egy idő után.
Elvette majd belekortyolt a vízbe.Leültem vele szembe a kanapéra.Ő csak nézett engem azzal a csodás barna szemeivel.Bele ittam vizembe, majd letettem az üveg asztalra a poharamat.Ő csak rám mosolygott.Majd éreztem,hogy beállt közöttünk az a bizonyos kínos csend.Muszáj volt valamit mondanom, mert már elég kínos volt.
-Mi volt ez a mosoly?-néztem rá.
Jobb nem jutott eszembe.
-Milyen mosoly?-nézett nagyokat.
-Ne add itt az ártatlant.-mosolyodtam el én is.-Amikor letettem a poharamat rám mosolyogtál.Rémlik?
-Én ugyan ilyet nem csináltam.-nevetett fel.
Én erre nem válaszoltam csak felhúztam a lábamat a kanapéra.Ő újra elmosolyodott és csak nézett.
-Liam Payne.-néztem rá én is mosolyogva.
-Tessék?-mosolygott és közelebb hajolt.
-Ezt már tényleg nem tagadhatod le.Láttam mindent.Kérem a magyarázatot.-mondtam még mindig mosolyogva.
-Nem fogok.-mosolygott.
-Biztos vagy benne?-néztem csillogó szemeibe.
-Ne csináld ezt.Olyan édes vagy ilyenkor.-fordult el és elpirult.
Én erre a mondatára nem számítottam.Azt hittem mást fog mondani.Mondjuk, hogy nevetséges vagyok, hiszen az gyakran megesik.Tekintetemet másfele szegeztem és én is elpirultam.
-Na és hogy vagy?-éreztem ahogy zavarba van és próbálja elterelni a témát.
Én csak látványosan elmosolyodtam.
-Inkább csináljunk valamit.-néztem rá mosolyogva.
-Na és mit?
-Film nézés?-álltam fel és kíváncsian vártam mit mond majd.
-Oké azon belül milyen filmet?-mosolyodott el.
-Majd választunk egyet.-mosolyodtam el én is.
-Értettem főnök.-nevetett.
Megforgattam a szemet, oda mentem az egyik szekrényhez és intettem Liamnek, hogy ő is jöjjön ide.Felállt az ágyról és mellém állt.Nézegettük egy ideig a DVD-ket és végül egy vígjáték mellett döntöttünk.Beraktam a lejátszóba és leültünk a kanapéra egymás mellé, persze meg volt a tisztességes távolság köztünk.Liam egyszer csak felnevetett az egyik izgalmas résznél.A hangja olyan aranyos volt és olyan jól hangzott.
-Liam nem hallom mit mondanak.-böktem oldalba és rámosolyogtam.
-Bocsi.-mosolygott majd a kezét a szája elé tette.
Én csak bólintottam egyet és néztem tovább a filmet.Eltelt pár perc és Liam megszólalt.
-Nem bírom.-mondta, majd elkezdett nevetni.
-Veled egy élmény filmet nézni.-mosolyodtam el és néztem ahogy nevet.
-Tényleg?-nézett rám.
-Ha vígjátékról van szó akkor nem mondanám.Viccesebb a nevetésed mint a film.-mosolyodtam el.-Persze jó értelemben.
Ő csak elpirult, majd újra a filmet nézte.Én is ugyan így tettem.Észrevettem amint Liam félénken közelebb csúszott.Én csak furcsán rápillantottam, de csak egy másodpercre.Ő csak mosolygott majd újra elkezdett nevetni.Megforgattam a szememet és elmosolyodtam, újra.Mikor vége lett a filmnek Liam felállt.Én furcsán ránéztem, majd én is felálltam.Oda sétáltam a tv-hez és kikapcsoltam.Liam odament az asztalhoz és elvette a poharát majd megitta a vizét.Én vissza ültem a kanapéra és felhúztam a lábamat.-Na és most?-mosolygott.
-Nem tudom, de elég késő van már.
Ekkor hallottam, hogy valakik jönnek le a lépcsőn.A lépcső felé néztünk mind a ketten és megláttuk Emesét és Niallt.
-Akkor szerintem én megyek is.-mondta mosolyogva.
-Öhm.Rendben.-álltam fel a kanapéról.
-Niall gyere menjünk.-mosolyott Liam.
Én csak rápillantottam Niallre, majd Liamre és elkezdtem az ajtó felé sétálni.Emy megfogta Niall kezét majd visszahúzdta mire én elmosolyodtam.Nem akartam zavarni, úgy hogy alrébb mentem Liammel együtt.
-Vajon mit csinálnak?-kérdezte Liam kiváncsian.
-Amúgy is megfogod tudni.-suttogtam.-Biztos elmond, majd mindent Niall.
-Na ez igaz.-nevetett fel halkan.
-Ssss.-tettem a mutató ujjamat a szám elé és én is elnevettem magamat halkan.
Mikor  Niallék visszajöttek Emy nagyon bánatos volt.
-Na mi akkor mentünk.Sziasztok.-mosolyogtak majd megöleltek és elmentek.
-Sziasztok.-mondtuk szinte egyszerre Emyvel.
Kimentek az ajtón és azonnal megfogtam Emy csuklóját és behúztam a nappaliba.
-Mesélj.-ültem le a kanapéra.
-Hát fent voltunk és táncoltunk meg minden.-kezdett el ábrándozni.-Olyan csodás fiú.-mosolyodott el.
-És most mi a baj? Mi volt mielőtt elment?-kérdezősködtem.
-Semmi.-zárta le hamar a témát és láttam amint könnyezik.
-Kérlek mond el.Hát ha tudok segíteni.-álltam fel hirtelen.
-Van barátnője..-mondta, majd elkezdett sírni.
-Ezt meg, hogy érted? De hiszen..-öleltem át Emyt.
-Van barátnője....-mondta halkan.
-Ígérem megteszek mindent azért, hogy segíthessek.-öleltem szorosabban magamhoz.
-Derítsd ki kérlek mit érezz irántam és a barátnője iránt.-ölelt vissza.
-Mondom mindent megteszek amit csak lehet.Viszont most-toltam el magamtól Emyt.-menjünk aludni.Nekem is nehéz napom volt.-sóhajtottam fel.
-Jó.Köszönök mindent.-mosolygott, majd mindenki felment a saját részlegébe.

4 megjegyzés: