2013. augusztus 28., szerda

7.rész

Sziasztok!
Megérkeztem a következő résszel is!:)
Komizni, feliratkozni, pipálni ér!
2 komi és hozom a kövi részt.
Jó olvasást.:)
xox.: Tiffany♥



*Reggel*

Tíz körül kelhettem fel.Átmentem Emyhez, hogy felkeltsem de ő már fent volt.
-Jó reggelt.-mondtam kómás hangon.
-Neked is.-intett, majd visszadőlt az ágyba.
-Siess.Ma is tanítanunk kell.-döntöttem a fejemet az ajtónak.
-Mikor? -bújt be a takaró alá.
-Van fél órád elkészülni.
-Hagyj aludni.-mondta kómásan.
-Te fogsz elkésni.-mondtam és sarkon fordultam.
Lementem a konyhába és csináltam néhány szendvicset amit el is csomagoltam az edzésre.Láttam amint Emy lejön és csinál magának teát.
-Én felmentem.Mindjárt jövök.-mondtam neki.
Ő csak bólogatott.Felmentem átöltöztem és lehoztam a táskámat, majd belepakoltam a szendvicseket és a vizet.Mikor leértem láttam amint éppen Emy a fejét az asztalnak dönti.
-Ne csináld már ezt.Inkább menjünk.
-Pillanat felmegyek felöltözök.-motyogott, majd felment.
Mikor lejött felvettük a cipőnket és elindultunk.Körülbelül háromnegyed tizenkettő lehetett mire beértünk.Pontosan délben kellett kezdenünk.
-Sziasztok.-köszöntem a többieknek, majd ő k is ezt tettek.
Emy ma nagyon furcsa volt.Szótlan és hűvös.Megmutattuk a koreográfiát és elkezdtük nekik tanítani.Egyszer csak oda szóltam Emynek, hogy vegye tovább a táncot a többiekkel amíg én kimegyek a mosdóba.Emy csak bólintott egyet, én pedig kimentem.Persze, hogy nem a mosdóba mentem.Azt csak úgy mondtam.Megkerestem Niallt.Éppen az öltözőben volt és nem is tudtam mit csinálok, egyszerűen csak berontottam az öltözőben.Szerencsére csak meztelen felsőtesteket láttam, Zaynét és Louisét.Niallen volt ruha így hát kirángattam a csuklójánál fogva az öltözőből.
-Szia.-mondta furcsán.
-Ne sziázz itt nekem.-mutogattam a kezemmel.-Jól figyelj ide!-üvöltöttem vele.-Van fogalmad róla mit tettél?
Meglepődött, majd elkomolyodott.Ekkor hallottam amint Liam kijött a kiabálásra.
-Van fogalmad róla mit is tettél valójában?-folytattam a kiabálást.
-Nyugi.-mondta Liam, majd átkarolta a derekamat.
Nekem akkor sem volt elég ennyi ahoz, hogy megnyugodjak.Ellöktem Liam kezét a derekamról és meglöktem Niallt.
-Akkora egy barom vagy Niall!-fakadtak ki a könnyeim.
-Miért?-mondta komolyan.
Liam odajött és megölelt.
-Kérlek nyugodj meg.Nagyon rossz így látni.-mondta aggódva.
-Liam ebből most maradj ki.-mondtam egy kicsit nyugodtabban.-Tudod, hogy mekkora fájdalmat okoztál Emynek?-néztem idegesen Niallre.
-Miért okoztam volna neki fájdalmat?-mondta meglepődötten.
-Hiszen te szereted őt és kihasználtad azt, hogy ő is viszont szeret téged.Akkor egy..-csuklott össze a hangom és inkább már be se fejeztem.
-Szeretem őt és a barátnőmmel pedig ma szakítottam.Tényleg szeret? Mi történt most vele?-mondta aggódva.
Felnevettem ironikusan.
-Te komolyan azt hiszed, hogy azért mert szakítottál a barátnőddel könnyen megbocsájt, majd Emy? Akkor közlöm, hogy te nagyon el vagy tévedve!-töröltem le a könnyeimet.
-Hogyan nyerjem vissza?-kérdezte kétsgébeesetten.
-Azt csak te tudhatod.-fordítottam neki hátat.
Majd visszasétáltam a többiekhez és láttam, ahogy Emy nem jól csinálja a mozdulatokat. Most nem éli át a zenét és nem ritmusra csinálja.
-Ülj le.-suttogtam oda neki.
Ő csak megrázta a fejét és folytatta a táncot.
-Ne akard, hogy ideges legyek.-néztem rá.
Megcsináltattam a többiekkel egy párszor a táncot és én is velük csináltam.Szerettem táncolni.Akár dühös voltam vagy csak ideges a tánc mindig segített rajtam.Mikor mindenki kifáradt mondtam hogy tartunk 15 perc szünetet, majd leállítottam a zenét.Leültem Emy mellé és elővettem a vizet a táskámból.Emy felhúzta a lábát és átkarolta a kezével, majd ráhajtotta a fejét a térdére.Éppen akkor jöttek be a fiúk amikor megakartam vigasztalni.
-Már csak ez hiányzott.-mondtam fintorogva.
-Sziasztok.-köszöntek mosolyogva.
-Hmm.-mondtam és felálltam.
-Tiffany kaphatok egy kicsi enni?-kérdezte halkan Emy.
-Ott van a táskámban.Vedd ki.-mutattam a táskám felé.
-Köszi.-mondta, felállt és kivette, majd elvonult egy távolibb helyre.
Megvártam még elmegy, hogy ne hallja mit is fogok mondani.
-Ide figyelj Niall.-kezdtem megint ideges lenni, de próbáltam suttogni.-Hagyd békén Emyt.Örülsz, hogy így látod?-kérdeztem idegesen.
-Nem .-mondta halkan.
-Akkor meg? Az lesz a legjobb ha most elmész.-mondtam egy kicsivel nyugodtabban.
-Tiffany azért, mert nem vagyok ott még süket nem vagyok.-mondta majd mosolygott.
Végre mosolygott.Hátra fordultam egy pillanatra és húztam egy mű mosolyt arcomra, majd gyorsan vissza fordultam Niall felé.
-Menj el.Most!-néztem rá idegesen.
-Hagyjad, nem idegesít.-mondta Emy, majd felállt.
-Engem viszon igen, de ha azt akarod, hogy itt maradjon akkor nekem mind egy.-léptem hátrébb.
-Maradhatnak.-mondta, majd megvonta a vállát.
-Felőlem.-mentem arrébb egy kicsit.
Emy odajött hozzám, majd megölelt.Én furcsán néztem rá.
-Ezt meg mért kaptam?-néztem rá érdekesen.
-Mert itt vagy nekem .-mondta mosolyogva Emy.
Én erre csak elmosolyodtam.
-És láttad azt a nagyon helyes fiút a táncon?-mondta, majd láttam, hogy rám kacsint.
Én persze vettem a célzást.
-Aha.Nagyon cuki.-mosolyodtam el.
-Rám mosolygott és elkérte a számom.-mondta izgatottan, majd elővette a telefont.
Megmutatta és tényleg benne volt.
-Hogy mi van?-most már furcsán néztem Emyre.
-Elhívott randizni is .- mondta mosolyogva.
Én egyszerűen nem értettem semmit.Össze voltam zavarodva.Előszőr azt hittem csak azért mondja, hogy Niall féltékeny legyen.Lehet, hogy most éppenséggel nem vagyok jó viszonyba Niallel, de én nem akarom Emyt mással látni.Tudom, hogy neki Niall az igazi és Niall még szakított is miatta a barátnőjével.Na jó.Én már nem értem ezt az egészet.
-Szóval ma vele leszek.-mosolygok.
Én nem is válaszoltam rá csak legyintettem egyet a kezemmel.
-Álljatok be.-mondtam a többieknek.
Ne mondtak semmit csak beálltak.Láttam,hogy Emy ott van azzal a sráccal.Tényleg helyes de neki Niallel kell lennie.
-Hé.Ez a kijelentés rád is vonatkozott.-néztem a sácra.
Felsóhajtottak mind a ketten, majd megölelték egymást végül beálltak a helyükre.
-Na jó.Egy kis felvilágosítás!-fordultam a többiek felé akik csak figyelmesen néztek engem.-Ha ebbe a terembe beléptek csak a tánc van.A szomorúságot, szerelmet és minden ilyet kint hagytok a termen kívül.Érthető voltam? Ez természetesen Emyre és rám is vonatkozik.
Emy csak felnevetett, majd megszólalt.
-Kezdjük.-fordult vissza és a tükörből nézte Niall reakcióját.
-Nem vicceltem.-mondtam utoljára és elindítottam a zenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése